تعویض باتری در محل

تعویض باتری در محل

مهم ترین خدمتی که یک فروشگاه باطری خودرو می تواند ارائه دهد تعویض باطری در محل است که باطری پورکیانی از معدود فروشگاه هایی است که این خدمت را عرضه می کند. تعویض باطری ماشین در محل یکی از خدماتی است که بسیاری از مشتریان به آن نیاز دارند، در حال حاضر نیز با شرایط افزایش ساعات و فشار کار اقشار مختلف نیاز به آن و دیگر خدمات تعمیر و تعویض قطعات خودرو احساس می شود. در ادامه نیز ما گذرا به مزایای تعویض باطری خودرو در محل اشاره می کنیم.

 

درخواست تعویض باطری در محل

 

درخواست تعویض باطری در محل را در هر ساعتی از روز یا یک تماس کوتاه با شماره 09199393097 با ما در میان بگذارید، کارشناسان ما خود را برای تعویض باطری خودرو در محل اعزام می کنیم. از بین تمامی برندهای معتبر باطری بسته به انتخاب شما تحویل تیم پشتیبانی و خدماتی ما شده و برای کمک به شما و نصب باطری در محل ارسال می شود.

باطری در خودرو به عنوان منبع اصلی برای تامین برق محسوب می شود و شارژ شدن آن نیز به صورت خودکار است و هنگامی که خودرو روشن است به وسیله دینام شارژ می شود. در صورتی که شارژ باطری خودرو به اندازه کافی نباشد نمی توان استارت زد و یا از قطعات خودرو مانند رادیو، چراغ و... که با استفاده از برق کار می کنند نمی توان استفاده کرد. باطری هایی که در ماشین های مختلف به کار گرفته می شوند قابلیت شارژ شدن را دارند و به طور معمول از نوع اسید-سرب هستند با توجه به این که استفاده از باطری های اسیدی خالی از خطر نیست در حال حاضر استفاده از باطری های خشک در حال رواج است. باطری هایی که در ماشین های سواری به کار برده می شوند از نوع دوازده ولت است و باطری خودروهای سنگین نیز از نوع 24 ولت است.

 

تعویض باتری در محل

 

خدمات تعویض باطری ماشین در محل

مزیت تعویض باطری ماشین در محل یکی از مهمترین راهکارها و خدماتی است که می توان به مشتریان ارائه داد. در صورتی که ماشین شما نیاز به باطری داشته باشد و یا خودرو دچار خرابی باطری باشد، شما باید به سرعت نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام کنید. اما این خدماتی که ارائه می شود چه مزایایی دارد که می توانید برای مشتری فایده داشته باشد؟

مهمترین مزیت صرفه جویی در وقت است. شما به راحتی و تنها با برقراری یک تماس می توانید درخواست تعویض باطری ماشین در محل را داشته باشید و برای این مسئله زمان هدر ندهید. از سوی دیگر نیازی به رفت و آمد در شهر برای رفتن به تعمیرگاه، رانندگی طولانی و گیر کردن در ترافیک را ندارید. از همه مهم تر با تعویض باطری ماشین شما می توانید سلامت باطری و دیگر اجزای خودرو، موتور و موارد مشابه را چک کنید و از کارکرد آن نیز مطمئن شوید.

 

تعویض باطری در محل

 

هزینه تعویض باطری در محل

یک مزیت تعویض باطری در محل ، یکسان بودن هزینه های تعویض باطری برای تمام ماشین ها است. به خاطر داشته باشید که عوامل موثر بر هزینه تعویض باطری بر اساس جنس باطری، قیمت قطعه باطری و دیگر چکاپ های خودرو و ماشین است. سرویس کاران و متخصصان این امر بعد از بررسی موتور و باطری خودرو، هزینه ها را اعلام می کنند و شما می توانید خدمات دیگر را نیز درخواست کنید.

 

خدمات مرتبط با تعویض باطری خودرو در منزل

اما خوب است بدانید که علاوه بر تعویض باطری خودرو در منزل می توانید برای خدمات دیگر نیز درخواست دهید. شما علاوه بر تعویض باطری و خریدن باطری جدید برای خودرو می توانید درخواست بازیابی سیستم استارت ماشین را بدهید و یا از متخصص بخواهید علاوه بر تعویض، هرگونه عیب های باطری را نیز برای شما چک کند. تمامی این خدمات در محل انجام شده و موجب کاهش هزینه های اضافی و صرفه جویی در زمان می شود. البته در نظر داشته باشید که تمامی خدمات جانبی موجب هزینه های اضافه می شود.

 

تعویض باتری ماشین در منزل

 

مزایا تعویض باطری در محل

به عنوان نکته آخر در نظر داشته باشید که شما برای تعویض باطری در محل با یک تماس کوتاه با پشتیبانی در هر موقع از روز می توانید نسبت به درخواست تعویض باطری و چکاب آن درخواست بدهید. همچنین بهتر است که پیش از هر سفر طولانی نسبت به درخواست چکاپ و یا تعویض باطری ماشین در محل درخواست دهید. همچنین هر موقع که بعد از مدت طولانی قصد استفاده از خودرو را داشتید، حتما با پشتیبانی تماس گرفته و برای چکاپ موتور و تعویض باطری خودرو در محل درخواست دهید تا از سلامت و کارکرد وسیله نقلیه خود مطمئن باشید. معمولا باطری های هر نوع خودرویی در صورت عدم استفاده طولانی مدت ممکن است نیاز به شارژ داشته باشد و باید حتما برای این مهم اقدام کرد. همچنین در صورتی که بخواهید مسافرت طولانی بروید، برای جلوگیری از خرابی ماشین در جاده و هزینه های گزاف تعمیرات در جاده بهتر است حتما برای تعویض آن و چکاپ دیگر قسمت های خودرو اقدام کرده و با خیال راحت به سفر بروید.

 

تعویض باتری ماشین در محل


تعویض باطری ماشین

از آنجا که باطری های خودروها سبک دائمی نیستند و بعد از گذشت چند سال عمر آنها به پایان می رسد تعویض باطری ماشین ضروری به نظر می رسد پس از گذشت چند سال باید باطری قدیمی جای خود را به باطری نو بدهد. عوامل مختلفی هستند که طول عمر باطری و زمان تعویض باطری خودرو را مشخص کنند به طور کلی طول عمر یک باطری را ریزش مواد فعال در آن تعیین می کند که به سبب انبساط و انقباض ایجاد می شود که این انبساط و انقباض در طول شارژ و دشارژ باطری انجام می شود.
 یکی دیگری از عواملی که عمر باطری را تعیین می کند سولفاته شدن آن است، در این شرایط در فصل زمستان شاهد استارت زدن بیجا در هوای سرد خواهیم بود.  یکی از ویژگی های مهم باطری های خودرو این است که این باطری ها را می توان بازیافت کرد که بسیار با ارزش هستند و امکان استفاده مجدد از آن ها در موارد مختلف فراهم می باشد. باطری های ماشین طبق قوانین و مقررات ویژه منهدم می شود که بر این اساس توصیه می شود که پس از کار افتادن آن ها را به مراکز خدمات و سرویس برق خودرو تحویل دهید.

 

انواع باتری خودرو



از کجا بدانیم زمان تعویض باطری ماشین فرا رسیده است؟

پیش از که برای تعویض باطری ماشین اقدام کنید بهتر است که از فرا رسیدن زمان تعویض باطری ماشین مطمئن شوید تا هزینه اضافی پرداخت نکنید و ممکن است که مشکلات از دیگر قسمت های خودرو باشد به همین منظور به موارد ذیل توجه داشته باشید.
- در ابتدا خوب به باطری خودرو نگاه کنید و اطراف بست باطری و خروجی باطری را بررسی کنید دقت داشته باشید که سولفات سفید رنگ یا متمایل به آبی در آن محل دیده نشود، اگر سولفات سفید رنگ تشکیل شده باشد جلوی جریان الکتریسیته را خواهد گرفت و همچنین موجب خواهد شد که باطری خودرو شارژ نشود. در برخی موارد اگر این ماده سفید پاک شود به احتمال زیاد مشکل حل می شود لذا برای پاک کردن آن از آب و محلول جوش شیرین استفاده کنید. برای همین منظور به هیچ وجه از دست برهنه استفاده نکنید چرا که احتمال دارد این ماده دارای اسید سولفوریک نیز باشد که به پوست شما آسیب خواهد زد.
- زمانی که ماشین را روشن می کنید مدت سی دقیقه منتظر بمانید و ببینید که باطری شما شارژ می شود یا خیر. اگر پس از بررسی دو مورد گفته شد هنوز باطری کار نمی کند دیگر زمان تعویض باطری شما رسیده است و می توانید از خدمات تعویض باطری ماشین در محل پورکیانی کمک بگیرید.



باطری شما سالم یا خراب است؟

یکی دیگر از مواردی که پیش از تعویض باطری ماشین باید به آن توجه شود این است که بررسی کنید که باطری شما سالم است یا خیر. باطری های سالم به راحتی شارژ می شود و توانایی ذخیره شارژ را نیز دارد و شدت جریان مورد انتظار را نیز تولید می کند. باترهایی که خراب هستند شارژ نمی شوند و توانایی حفظ شارژ را نیز ندارند و شدت جریان مناسب برای استارت موتور خودرو را نمی تواند تامین کند. اگر باطری خودرو شما سالم است نیازی به تعویض نیست فقط باید شارژ مجدد انجام شود اما تعویض باطری خراب ماشین باید انجام پذیرد.
بسیاری از باطری هایی که برای خودروها استفاده می شود چهار الی پنج سال عمر دارند اگر باطری شما عمری بیشتر از چهار سال دارد و به خوبی شارژ را نگه نمیدارد و سریع تر خالی می شود و یا هنگام استارت موتور خودرو سرعت عادی ندارد لازم است که برای تعویض باطری خودرو اقدام کنید.

انتخاب باطری مناسب برای خودرو

اگر سرانجام به این نتیجه رسیدید که زمان تعویض باطری ماشین شما رسیده است، به یک فروشگاه لوازم یدکی و یا فروشگاه باطری خودرو مراجعه کنید و مشخصات مدل قبلی باطری، فضایی که باطری جدید در آنجا قرار می گیرد، مدل ماشین و سایر اطلاعات لازم را ارائه دهید تا باطری مناسب فضای خودرو شما و نوع خودرو شما خریداری کرده باشید در این زمینه می توانید با فروشندگان نیز مشورت کنید.

دیگر نیازی نیست برای خرید باطری از منزل یا محل کارتان خارج شوید,همکاران ما با تماس شما مشتری گرامی به محل که شامل جاجرود ,تپه شمس اباد , سیاسنگ , خرمدشت , تمامی فازهای پردیس بومهن , رودهن , ابعلی , مهراباد , گیلاوند و دماوندو حومه... عزیمت نمود و چنانچه پس از تست ادوات برقی خودروی شما از جمله نقص دینام , سیم کشی سرباطری ها اقدام به تعویض باطری بدون هزینه نصب و ایاب و ذهاب می نمایند و پس از ده روز مجددا تست خودروی شما رایگان میباشد. 

 

تعویض باتری در محل pkbatry

 

زمان تعویض باطری خودرو

در ادامه قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد تعویض باطری ماشین بپردازیم اگر به دنبال این هستید که در مورد زمان تعویض باطری خودرو اطلاعاتی را بدست آورید  تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. باطری در خودرو به عنوان منبع اصلی برای تامین برق محسوب می شود و شارژ شدن آن نیز به صورت خودکار است و هنگامی که خودرو روشن است به وسیله دینام شارژ می شود. در صورتی که شارژ باطری خودرو به اندازه کافی نباشد نمی توان استارت زد و یا از قطعات خودرو مانند رادیو، چراغ و... که با استفاده از برق کار می کنند نمی توان استفاده کرد. باطری هایی که در ماشین های مختلف به کار گرفته می شوند قابلیت شارژ شدن را دارند و به طور معمول از نوع اسید - سرب هستند با توجه به این که استفاده از باطری های اسیدی خالی از خطر نیست در حال حاضر استفاده از باطری های خشک در حال رواج است. باطری هایی که در ماشین های سواری به کار برده می شوند از نوع دوازده ولت است و باطری خودروهای سنگین نیز از نوع 24 ولت است.


شماره تماس ۹۳۹۳۰۹۷ - ۰۹۱۹

مشاوره تلفنی رایگان ۹۳۹۳۰۹۷ - ۰۹۱۹