قیمت انواع باطری خودرو

قیمت انواع باطری خودرو

قیمت انواع باطری خودرو
قیمت باطری خودرو با توجه به برند و ولتاژ سنجیده می شود. باطری برای استارت زدن، تثبیت انرژی و تهیه نیرو و توان الکتریکی لازم جهت زمانی که سیستم انرژی لازم را ندارد نیاز است. باتری خودرو در یک محفظه از جنس پلاستیک یا لاستیک قرار دارد که به عنوان عایق جریان الکتریسیته می باشد. گاهی برای روشن کردن موتور اتومبیل از باطری کمکی استفاده می شود که بهتر است در بستن آن دقت کافی داشته باشید که به صورت سری بسته نشود چرا که باعث افزایش ولتاژ خواهد شد. برای اینکه بتوانید یک انتخاب خوب در راستای خرید باتری داشته باشید قبل از خرید ابتدا از سازگاری باطری برای خودروی خود مطمئن شده و در میزان ولتاژ تولیدی باطری دقت کنید. در زیر رنج قیمت باطری خودرو را شرح داده ایم که با توجه به نیاز خود می توانید انتخاب نمایید. از مهم ترین موارد مربوط به خرید باطری داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از قبیل تعویض می باشد که اغلب دارای چنین مزایایی هستند. در خصوص زمان تعویض باطری می توان به وجود مشکلاتی از قبیل روشن نشدن چراغ ها، عدم روشن شدن اتومبیل، کار نکردن رادیو و کولر اشاره کرد.

قیمت باطری خودرو
باتری خودرو انواع متفاوتی دارد و با توجه به نوع، برند و مدل و میزان ولتاژ قیمت گذاری می شوند. باطری های خودرو دارای گارانتی هستند و باید برای هر خودرو نوع مناسب با آن را انتخاب کنید. باطری ها معمولا مشخصه هایی شامل شدت جریان، طول عمر و نوع باتری دارند که باعث می شود به راحتی قابل انتخاب باشند. باتری هایی که اورجینال نیستند ممکن است باعث وارد شدن آسیب به موتور شود، سعی کنید تا حد امکان از باتری های سازگار با ماشین استفاده نمایید.

قیمت باطری خودرو مدل ATZ-L3G600
این مدل باطری دارای عمری طولانی است و با استفاده از تکنولوژی به روز اسپانیا تهیه شده است. برای مدل های تویوتا، مزدا3، کیا اسپرتو، کیا اسپرتیج و رنو مناسب است. این مدل باتری دارای گارانتی است. قیمت باطری خودرو به یک میلیون و صد هزار تومان می رسد. باتری از نوع خشک است که شدت جریان هفتاد میلی آمپر را تولید می کند. البته باطری هایی که رنج آمپر هفتاد میلی آمپر اتمی هستند با قیمت سیصد و پنجاه هزار تومان تا پانصد هزار تومان نیز قابل تهیه می باشد.

قیمت باطری خودرو صبا
شرکت صبا باطری همواره به تولید انواع باطری ها با شدت جریان های مختلف می پردازد. چنانچه بخواهید باطری صبا را خریداری کنید می تواند ابتدا میزان ولتاژ باطری مورد نظر خود را بررسی کرده است. قیمت باطری خودرو از رنج آمپر های پنجاه تا دویست آمپر اتمی یا اسیدی به ترتیب به قیمت های سیصد هزار تومان تا یک میلیون تومان است.

قیمت باطری خودرو اوربیتال
باطری های مجتمع صنعتی سپاهان به صورت باطری ماشین اوربیتال، اوربیتال وان و سوزوکی دسته بندی می شوند و در نهایت دارای شدت جریان سی و پنج تا دویست آمپر می باشند که به ترتیب از قیمت سیصد هزار تومان تا یک میلیون و سیصد هزار تومان قابل خرید می باشد.

 

قیمت باتری خودرو



قیمت باطری کره ای
باطری پوما و دلکور که کره ای هستند دارای شدت جریان های سی و پنج تا دویست آمپر است. قیمت باطری خودرو از رنج قیمت سیصد و بیست هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان قابل خرید است و اغلب برای مدت دو سال در صورت استفاده درست و بهینه عمر می کند.

قیمت باطری ویگور
باتری ویگور پنجاه و پنج آمپر از مدل هایی است که برای بیشتر ماشین ها استفاده می شود. باتری ویگور از نوع سیلد است که با داشتن محفظه ای محکم با داشتن نشانگر کار بررسی و دقت در نگهداری را راحت تر می کند. این باتری برای اغلب ماشین های پراید، پژو و غیره مناسب است. قیمت باطری خودرو ویگور حدود هزینه دویست و هشتاد هزار تومان تا پانصد هزار تومان است.

نحوه نگهداری از باطری خودرو
برای اینکه طول عمر باطری را افزایش بدهید مراقبت مستمر داشته باشید و در فصل های سرد سال سعی کنید موتور را گرم نگه داشته و باطری را کامل شارژ نمایید. در فصل های گرم سال سعی کنید میزان الکترولیت باطری مناسب باشد. برای تنظیم دمای باطری خودرو در فصل گرم می توانید از محافظ استفاده کنید تا دمای بالای موتور به آن آسیبی وارد نکند. همچنین اگر باتری دشارژ شده را در انبار نگهداری نمایید سبب تشکیل رسوب در پایانه های باطری خواهد شد و اگر تا شش ماه به صورت دشارژ نگهداری شود سولفات سرب پایانه ها را سخت و ضخیم می کند و باطری قابلیت شارژ شدن نخواهد داشت و زمانی که از باطری استفاده شود کارایی خود را از دست می دهد. اتصال باطری به باطری نیز سبب دشارژ عمیق می شود که در نهایت منجر به کاهش کارایی می شود.

بست های باطری به خوبی بسته و محکم شوند چرا که لرزش حین حرکت خودرو باعث ایجاد سانحه می شود. بست های دو سر باطری خودرو به کمک آچار محکم شوند، چنانچه دو سر باطری سولفاته شده باشند می توانید آنها را باز کرده و با آب جوش شست و شو دهید و سپس در محل خود محکم ببندید. اگر بخواهید پس از شارژ باطری غلظت محلول را کم کنید می توانید از ریختن آب مقطر استفاده کنید.

یکی از خدماتی که به مشتریان هنگام خرید باتری خودرو ارائه می گردد تعویض باتری در محل توسط تکنسینهای pkbatry می باشد.

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

اینجا اقدام نمایید

لطفا شماره موبايل خود را وارد نماييد

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد


شماره تماس ۹۳۹۳۰۹۷ - ۰۹۱۹

مشاوره تلفنی رایگان ۹۳۹۳۰۹۷ - ۰۹۱۹